piątek, 1 marca 2013

WOLNY PIĄTEK

Dziś piątek. A jak piątek podczas pobytu męża w domu, to ja mam swój dzień. A mąż z córeczką mają dziś dzień we dwoje i realizują swoje plany i tajemnice z tytułu " tajemnice taty i córeczki"
Ja mój dzień, jak każda dobrze ułożona matka polka spędzę na pielęgnacji i upiększaniu.
Ale nie siebie, a MIESZKANIA.
No nic zabieram się do do pracy, bo samo się nie zrobi ( jak to myślą nasi mężczyźni).
Pranie, sprzątanie i odgruzowywanie czas zacząć. Motywacje mam, bo dobrze mi się zaczął dzień po internetowej kawce ze Skowronkiem.
Może na koniec dnia z okazji początku weekendu dostanę jeszcze jakieś info od rodzinki? Kto wie? Nadzieja zawsze jest ...

A tak wracając do naszych mężczyzn, to warto czasem zostawić totalny bajzel na ich przyjście. Wtedy od czasu do czasu uświadamiają sobie, że dom się sam nie sprząta i czyste skarpetki również same nie wędrują do ich szuflady.

Co kobieta robi w domu
http://facepalm.pl/co-kobieta-robi-w-domu-i5983.html

Brak komentarzy: