wtorek, 19 marca 2013

KIEDY TO MINĘŁO

Wczoraj mąż napisał: "Jutro już urodzinki naszej Dady. Ej Kochanie, kiedy te trzy lata minęły I gdzie jest nasz malutka Dada? Przecież mamy teraz już duża Dziewczynę. Ucałuj ja gorąco ode mnie i wytłumacz, że będziemy świętować jej urodzinki również po moim powrocie do domu."
No właśnie kiedy to minęło? Mi się wydaje, że jeszcze wczoraj przytulałam to maleństwo w szpitalu.
Dziś w spódniczce i kucykach wygląda jak dziewczynka, a nie jak dzidzia. A na prezent urodzinowy poprosiła o zegarek z Myszka Miki i hula hop.
Do prezentu doszły jeszcze baletki i lekcje baletu, ponieważ córeczka powiedział mamusia chce tańczyć. Cale życie marzyłam o tym
Ach czas leci za szybko, ale ciesze się, że mogę się starzec patrząc na moja córeczkę i przeżywając z nią te wszystkie wspaniałe chwile. Zycie bez dziecka jest bardzo ubogie.

I nawet robienie do północy słodkości dla dziecka nie jest uciążliwe. Wszystko by ta mała istotka była  szczęśliwa. I najcudowniejsza nagroda dla mnie to, jak córcia mówi Mama jesteś najfajniejsza Kocham Cie Fajny dzień  dziś  był.
Ach się rozczuliłam. Zbieram się. Córcia wystrojona, słodkości przygotowane, i paczuszki z niespodziankami dla przeczkolaków  również. Jedziemy na imprezkę do przeczkola. A po przeczkolu  córeczka ma ochotę jechać na plac zabaw, albo do do zoo i tam zrobić piknik z paczkami. Szalony dzień dziś będzie. Ale czego się nie robi dla uśmiechu dziecka.....

1 komentarz:

Unknown pisze...

Życzymy Tobie mała królewno żebyś była radosna, pełna pasji i bardzo szczęśliwa! :) Ściskamy z zasypanej śniegiem Polski