czwartek, 7 marca 2013

SPANISH PRACTICE

Dziś miała Spanish practice. Najpierw razem z Rachel zostałam zaproszona na kawę do sąsiadek.
Trzy hiszpanki mówiące równocześnie i szybko. Rozumiałam główny wątek rozmowy, ale szczegółów już nie. Na szczęście, pytania które skierowane były do mnie, były dla mnie w miarę zrozumiałe. Udało mi się więc, ali mieć ali jeść, moim łamanym hiszpańskim odpowiedzieć na pytania. Kobiety te, wpadły na genialny pomysł, byśmy częściej wpadały na kawę. Mogłabym wtedy więcej ćwiczyć hiszpański.
Nie wiem czy damy rade z Rachel, bo kawę  którą nam podały, była najgorsza jaką piłam w życiu. Dobrze, że podana była w małych filiżaneczkach. To była kawa z gęstą śmietaną i połowa filiżanki, to chyba cukier.  Takiego uklejka to ja nigdy nie widziałam. Och żałowałam, że poprosiłam kawę z mlekiem. Ohyda.
Kolejna próba moich sił z hiszpańskim była w sklepie.
Wczoraj z sąsiadem kupiliśmy bidet, ale po przywiezieniu do domu, okazało się że różnica bieli z wc i umywalką jest bardzo wyraźna. Co robić, trzeba było załadować ustrojstwo z powrotem do samochodu. Dziś z Agatka pojechałyśmy go wymienić. Udało się. Dogadałam się i mam bidet lepiej dobrany kolorystycznie.
Pewnie jeszcze nie jedno zadanie językowe mnie czeka, przy tym remoncie. Ale to dobrze, bo ostatnio mało ćwiczyłam mój hiszpański. Za dużo srok za ogon i brak niestety czasu na wszystko co bym chciała zrobić.


3 komentarze:

Izabella Nowotka pisze...

Ja w sumie dopiero zaczynam uczyć się hiszpańskiego, ale mam nadzieję, że już całkiem niedługo będę mogła mówić i pisać całkiem płynnie w tym języku obcym. Bardzo podoba mi się nauka za pomocą materiałów od https://www.jezykiobce.pl/33-hiszpanski które moim zdaniem bardzo fajnie przekazują wiedzę.

Anonimowy pisze...

Ja na tą chwilę jeszcze uczę się języka angielskiego ale właśnie rozważałem sytuację, że chcę później uczyć się hiszpańskiego. Fajnie, że w szkole językowej https://lincoln.edu.pl/ mają tak wiele różnych kursów więc wiem gdzie będę odbywał kolejny kurs językowy.

Anonimowy pisze...

26 year old Environmental Tech Shane Tomeo, hailing from Vancouver enjoys watching movies like Princess and the Pony and Ice skating. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Ferrari F2004. zerknij na strone internetowa