piątek, 22 lutego 2013

ZNOW TYLKO WE DWIE

Dzis bez polskich liter, bo z innego kompa.
No to znów mam corcie na wylacznosc. Meza tez mam, ale on od dzis ma kolege do latania, wiec samo przez sie rozumie sie, ze zostalysmy z corcia same. Corcia bedzie miala znow tate za 7 tyg.

Na szczesie mama jest zawsze, nawet jak ktos przyjezdza to mama nigdy nie jest zwoliona ze swoich zadan.
Taki nasz los i zarazem szczescie, poniewaz nigdy ani tata ani babcia nie jest tak dobry jak mama. Gdy lzy, gdy bol- ukojenie znajdujemy najwspanialsze wtuajac sie w mamine ramiona. I bicie jej serca przynosi nam ulge i spokoj.
Och nie raz maz mial zal ze jest dobry do wszystkiego, ale jak cos sie zlego dzieje to dziecko zawsze do mnie biegnie.
 Rozumie to, bo sam tez jako dziecko zawsze wybieral mame. Ale nie moze sie pogodzic z tym, ze nawet jak bedzie postokroc lepszym ojcem niz mama, to nigdy nie bedzie mial tego czegos, co wiaze razem dziecko z mama.

Wiem o czym mówisz. Ja tez mialam cudne dziecinstwo i mialam to szczesie, ze mama zawsze czekala z talezem goracej zupy, gdy wracalam ze szkoly. Nigdy nie musialam biegac z kuczem na szyji i poznawac urokow swietlicy.

Ciesze sie, ze zdecydowaam sie na urlop wychowawczy. To cudowne moc patrzec jak male dziecko poznaje swiat i moc poznawc oraz uczyc sie z nim. Nie byc pod presja czasu i z glowa pelna problemow zawodowych.
Teraz moj dzien jest dla coreczki i mama jest dla niej.
Ja mialam szczesliwe dziecinstwo. Na szczescie, nie powielam do konca schematu mojej mamy (przygotowywanie obiadu z 2 dan,  pedanterii w sprzataniu, praniu i prasowaniu) Ten czas wole poswiecic na spacer, zabawe i budowanie relacji z dzieckiem.

Postanowilam przejac maksyme mojej najukochanszej cioci. Kobieta ma juz 84 lata ale nada jest pelna zycia i mlodzienczej radosci. Zawsze mawia:
'kurz nie zajac, nie ucieknie. A zeby mnie nie denerwowal, to ide na spacer albo spotkac sie ze znajomymi'.
A nigdy nie widzialam zeby sie lepila z brudu
Jednym slowem trzeba zachowac zoty srodek i umiec cieszyc sie zyciem.

Brak komentarzy: