poniedziałek, 1 kwietnia 2013

WIELKANOC

Święta, święta i po świętach. My kolejne święta spędzałyśmy na cieplutkiej, słonecznej Teneryfie. Niestety, tym razem w okrojonym składzie. Smutno nam było, bo brakowało nam męża i taty, ale pomimo wszystko postanowiłyśmy troszkę stworzyć nastrój Wielkanocny. 
Suche gałęzie z ogrodu koleżanko wspaniale nadały się na Easter Tree. Dekoracja powstała spontanicznie.
Po prostu dwa dni temu córeczka zarządziła zabawę kreatywnymi flipsami. Poprosiła mnie bym pomogła zrobić jej robaczki. najpierw rodzina trzech robaczków się bawiła i gadała, a na koniec zawędrowała na drzewo. Proponowałam córeczce by zmieniły się w motylki, ale stanowczo odmówiła. Zostały więc robaczki. Do robaczków dołączyły kwiatki i wcześniej robione motylki. Brakowało mi elementu Wielkanocnego, czyli wydmuszek. Stwierdziłam jednak, że wspaniale je zastąpią małe baloniki.

Wielkanocne jaja z papieru mache zrobiłam już w styczniu, za jednym posiedzeniem z maska Peppy.
Córeczka pomalowała już je z dwa tygodnie temu i moim zdaniem wyglądają cudnie. Podstawki z wytłoczyn tez powstały wcześniej. Teraz cudnie przydały się jako podstawki do jajek.

Zabawę w kuchni zarządziłyśmy dziś. My dwie nie miałyśmy wygórowanych wymagań. Doskonale zadowoliły nas jajka, kiełbaska i pomidorowy chlebek i kruche ciasto.
Święconki nie robiłyśmy, ponieważ tu nie ma takiego zwyczaju. I co mnie jeszcze zdziwiło: kościoły na czas adoracji są zamknięte na klucz.

Dziś zostałam obudzona o 7. Córeczka wstała i pobiegła zobaczyć  czy zajączek zostawił jej słodkie niespodzianki. Po chwili przybiegła i mówi : " mamusiu był zajączek  ale nie zostawił mapy, musisz mi pomóc szukać" 
Koszyczek oczywiście był przygotowany, pogoda piękna i z rana córeczka miała wspaniałą zabawę szukając jajek ukrytych w kwiatach. Cieszyła się i na koniec poszukiwań zostałam obdarowana słowami " mamusiu fajny dzień dziś już mamy"
Uwielbiam sprawiać jej takie niespodzianki. I cieszę się, ze córeczka ma w sobie tyle radości i tak niewiele jej trzeba do szczęścia.
Drugą niespodzianka, była nowa bajka o Kopciuszku. Córcia zauroczyła się przeogromnie ta bajką.
A ja muszę powiedzieć, ze bajki Disnay'a są cudowne i ja z przyjemnością oglądam je razem z córeczką.

No nic święta się skończyły i zaczyna się normalny tydzień.

EASTER TREE
 
                                                                                OZDOBY Y Z KREATYWNYCH FLIPSÓW 

PISANKI Z PAPIERU MACHE

NASZ PIERWSZY WŁASNORĘCZNY MAZUREK


 
POMIDOROWY CHLEB                                       BIAŁA KIEŁBASKA

 
PISANKI                                                      LIZAKI CIASTECZKOWE

Brak komentarzy: