piątek, 4 października 2013

PIĄTKOWY - FREE DAY


NA ROZRUCH KANARYJSKA KAWKA espresso, zwykłe mleko i kondensowane mleko. Powinien być jeszcze cukier a wszystkiego po 1/3, ale dla mnie już i tak wystarczy słodyczy.

Dziś piątek. Już od kilku miesięcy żyję tak intensywnie, że poczułam wielka potrzebę wolnego dnia. Z bólem serca zrezygnowałam z mojego ukochanego baletu, by móc zostać samej w domu i pomyśleć.Planów na te kilka godzin mam tysiące. Pewnie jak zwykle nie zdążę do wieczora. O relaksie na słonecznym tarasie nawet nie myślę. Od 4 dni wisi tam pranie penie suche jak wiór. Walka z mrówkami nieustanna, więc i to nie jest zadaniem numer jeden na dziś.

No cóż, w związku że nie lubię jak mi coś nie wychodzi, to ograniczę plan dnia do: uporania się z opuncją, ogarnięcia apartamentu i przygotowania kolacji. Jak uda mi się coś jeszcze- to będę się cieszyć.

No więc włączam latin miusic i zabieram się do walki z kującą gruszką, czy jak tam ją nazywają. I mam nadzieję, że wyjdę z tej walki bez kolców w ciele.

Spanish Guitar - Best Hits Vol.2 - Part 1 Latin music 2013 salsa & guitar mix playlist: TWO HOURS (Original http://www.youtube.com/watch?v=_HxG6_t-xJM
Italianissimo - Romantic & Sexy Easy Listening Musichttp://www.youtube.com/watch?v=ApqcU1ZY610&list=PL684ED526CC16104B

No i coś szybkiego
Latin Hits - Summer Edition 2012 (Part 1 of 2)
http://www.youtube.com/watch?v=p_CGU3TmbdE

Wczoraj udało mi się nazbierać parę dorodnych sztuk, podczas gdy córcia z ciocią Rechel bawiły się w ogrodzie z psem Kiko.
Jak się okazało maleńki kotek nie podbił serca córeczki, tak jak pies. Tak córcia zdecydowanie chce mieć psa.




TO STARE OWOCE Z ZESZŁEGO ROKU

1 komentarz:

Mateusz Domański pisze...

Ja również lubię takie wolne chwile i jeśli tylko mam okazję to oczywiście staram się gdzieś wyjechać. Z całą pewnością od razu każdemu polecę lekturę wpisu https://kioskpolis.pl/jak-wybrac-najtansze-ubezpieczenie-turystyczne/ gdyż tam opisano gdzie znaleźć najtańszą polisę ubezpieczeniową.